Sider,

onsdag den 22. maj 2013

Hold på hat og briller...

Hvor har har det dog bare blæst i dag. Heldigvis er vi sluppet helt fri for regn heromkring, så vi er vist blandt de heldige. Selv om jeg har haft fri fra arbejde, er dagen ikke blevet brugt ude, da det har været pivkoldt.
Et par collager af stemningsbilleder taget i går, hvor foråret var mildere stemt. Det kan vi vist godt bruge idag, hvor tulipanerne ligger slået mod jorden, og æbleblomster nærmest fyger rundt, som i en mindre snestorm.



Mange, blæsende, hilsner herfra ;o)

10 kommentarer:

  1. Hej Heidi.
    Flot collager du har lavet med skønne farver. Er du pivet. Jeg iførte mig skitøj og hue, så gik det helt fint ,jeg er nemlig langt bagefter i haven. Vi har kun fået lidt støvregn.
    Kh. Margrethe.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Margrethe
      Ja i dag var jeg ret pivet og kuldskær, tog vinterstøvlerne på ud og handle ;o)

      Slet
  2. Hej. Det var rigtige flotte billeder. Vejret lyder voldsomt hos jer, så slemt er det ikke her, men det er også køligt og blæsende og regnfuldt her.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Birgitte - nu har vinden da heldigvis lagt sig en del ;o)

      Slet
  3. Dejlige billeder, som kan nydes inde i varmen :-)
    Her blæser det også helt vildt, men indtil videre er der ikke kommet regn.

    SvarSlet
  4. Dejlig collage! Her har det slet ikke blæst, men til gengæld regnet i mere end et døgn. I morgen skulle blive bedre, har jeg hørt :-)

    SvarSlet
  5. Dejlige farver - Her ligger tulipanerne også på maven i græsplænehøjde. Godt man nåede at tage billeder i går :)

    God aften :0)

    SvarSlet
  6. Those are lovely collages of your pink tulips and other spring flowers.

    We had very windy weather, too, and the top of a dead birch in my backyard blew over. Luckily it landed on the grass, not a flower bed. I was worried about the chickadees nesting in a cavity in it, but it broke off above them, so I think their nest is fine.

    SvarSlet
  7. Ja det blæste en vel know igår, gad vide hvordan det skal staves. I der er der også en del vind, men heldigvis også sol.

    SvarSlet
  8. Godaften Heidi.Ja! igår stod det ned.Men idag har det været det smukkeste vejr.
    Hos mig ser det ud som om det har sneet.Mit dejlige æbletræ har mistet næsten alle sine smukke blomster.
    Den clematis du viser i blomst.Er det ikke Pilu? og står den i dit drivhus.
    Rigtig god aften knus Jette

    SvarSlet

Det vil gøre mig glad, hvis du lægger en lille hilsen