Sider,

mandag den 15. april 2013

Der er forår i luften....

Disse to duer er ihvertfald ikke i tvivl. De var rigtigt i hopla og gik helt amok i vores æbletræ. De var  fuldstændig ligeglade med mig og kameraet - de ænsede kun hinanden ;o).

At det gode vejr så lige skulle komme på en mandag, efter en våd og kedelig weekend er jo næsten hån over  for det arbejdene folk. Men jeg nåede da heldigvis lige at nyde det lidt efter fyraften.



Dagen hvor vi har rundet de 17 grader, har rigtigt sat skub i havens vækster og nu er kugleprimulaen begyndt at vise farve. kobjælderne er også kommet frem i det gode vejr.




Flere af de nye krokus jeg satte i efteråret, er også sprunget ud idag.























                                                                          Aconitum og storkenæb a la Samsø, er også godt igang.






















                                                                                 
                                                                            Stedmødre i solen.



                             Bål sæsonen blev også skudt igang idag, med ungdoms hygge i solen.



                                   Jeg slutter som jeg startede, med et par billeder af de kåde duer.



Mange, solskins hilsner herfra ;o)

19 kommentarer:

  1. Det er dejlige billeder.Hvor har vi også ventet længe på det forår.Hilsen Ulla Milbak,Milbakhaven

    SvarSlet
  2. Ja det er lige før, vi også bliver lige så kåde som duerne, du viser!
    Der er bestemt forår i luften!

    SvarSlet
  3. Bål og børn i haven - så er det forår!

    SvarSlet
  4. Der er godt nok forår på dine billeder, både hos mennesker, planter og fugle:-)
    Med venlig hilsen
    Lene Jensen Nordjylland

    SvarSlet
  5. Dejlige billeder, både af planter, have og forelskede duer. Dejligt med det gode vejr, også selvom at vi skal arbejde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - Ja det er så dejligt med vejret ;o)

      Slet
  6. Ja endelig forår i luften, det har været en skøn dag både for os og for duerne :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja en pragtfuld dag - Jeg holdt mig dog på jorden ;o)

      Slet
  7. Skønne blomster, og hvor ser det hyggeligt ud med bål :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - Ja det endte med råhygge på en mandag, ikke så dårligt ;o)

      Slet
  8. Dejlige billeder af duerne, blå himmel og bålhygge.
    Tak for kigget.
    Ha´ en god aften.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak Aase - god aften til dig også ;o)

      Slet
  9. Bålhygge, hvor ser det skønt ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja dejligt at rigtigt få startet på ude livet ;o)

      Slet
  10. Der er rigtig amoriner i luften hos de søde duer ;) Også skønt at se alt det der pipler op hos dig. Kugleprimulaer er en favorit hos mig og jeg har lige købt tre i blomst - kunne bare ikke vente på mine nyspirede frø en gang blomstrer.
    Hygge ved bålpladsen er et sikkert tegn på de lune dage.
    Kh Rose

    SvarSlet

Det vil gøre mig glad, hvis du lægger en lille hilsen