Sider,

torsdag den 3. maj 2018

Lidt forældede billeder....

Efter en skøn ferie med masser af havetid, besøg hos datteren og familiekomsammen i Kbh, er hverdagen tilbage i fuld vigør. Heldigvis nåede jeg at komme igennem det meste af haven, inden vi fik de 30 mm regn, som blev smidt i hovedet på os i mandags. 

Jeg var så heldig at opleve kirsebærtræerne på Bispebjerg kirkegård i fuld flor. 



Det var et fantastisk syn og vi var rigtigt mange der nød den helt enestående stemning.



Se lige hvor skønt det var, vi gik der længe hvor vi bare nød og tog masser af billeder. Det var svært rigtigt at indfange stemningen. Det skal opleves live og jeg rigtig glad for at ha oplevet det smukke syn.



Hjemme igen var de svovlgule anemoner sprunget ud.



De hvide er også kommet godt igang.



Søndag fik vi "altså manden" gjort vandbaljen ren...... hold nu op, hvor det pyntede..



En lille flok Thalia.



Der kommer desværre ikke mange blomster på blodblommen i år, så det er med at nyde de få der er.



Trillium på forskellige stadier.





Den yndige lærkespore er næsten druknet i storkenæb.



Så er de lilla kobjælder også sprunget ud.



De rosa indfanget i søndags, inden regnen massakrerede dem.



Det samme gælder for de røde.



Purissima er desværre også slået omkuld nu.



Jeg slutter som jeg startede, med alle de imponerende kirsebærtræer.



Ja billederne er lidt forældede men jeg ville lige dele de skønne kirsebærtræer med jer. Jeg har lige tjekket vejrudsigten og der ser ganske lovende ud for næste uge..........nøjs hvor jeg glæder mig :)

Mange nyklippede hilsner herfra :)

3 kommentarer:

  1. Hej Heidi
    Tak for turen under de skønne kirsebærtræer. Jeg har også set billeder af dem på facebook, men de kan ikke ses for tit. Der er også sket meget i din egen have, skønt at se at det hele er i gang. Flotte trillium og lærkesporen der er druknet i storkenæb og skvalderkål :) bare rolig dem har jeg også, sådan kan det gå. Her kommer de ind fra diget, andre har jeg fået foræret i en staude.
    Knus

    SvarSlet
  2. Hvor er det fint med kirsebærtræerne.
    Vi fik også lidt regn, men vist ikke helt så meget.
    Mvh
    Lene Bedstemorshave

    SvarSlet
  3. De er så flotte, de blomstrende kirsebærtræer, så tak for billederne :)

    Der sker så meget i haven lige nu...det er lige før man slet ikke kan nå at følge med, bare man ikke er i haven en enkelt dag.

    SvarSlet

Det vil gøre mig glad, hvis du lægger en lille hilsen