Sider,

onsdag den 1. januar 2020

Godt nytår og en lille mærkedag ....

Jeg vil gerne ønske alle et godt og lykkebringende nytår, med håb om masser af gode have oplevelser forude.


I dag er det 8 år siden Heidis have gik online. Jeg må indrømme at 2019 ikke blev det mest aktive år på bloggen. De store regnmængder vi fik her i det vestjyske tog fuldstændigt pippet fra mig i løbet af efteråret. Jeg så i vejrudsigten at vi i Holstebro Struer området har fået 1,15 meter regn, så i 2019 blev mm afløst af m.
Nu har vi taget hul på et helt nyt og jomfrueligt år. Dagen er allerede tiltaget med 8 min, så det er nu der skal drømmes om sommerens blomsterflor. Det kan jo heller ikke vare længe inden klikfingeren skal igang igen med frøindkøb :)

Mange hjertelige nytårs hilsner herfra :)

11 kommentarer:

  1. Gratulerer med 8 år med Heidis Have!
    Ønsker deg et riktig godt nytt år!
    Hilsen fra Turid

    SvarSlet
  2. Rigtig godt nytår og Tillykke med de 8 år i blogland.
    Ja vi har fået alt for meget vand. Har ikke oplevet noget ligende. I år må vi bare have masser af sol og havevejr tilgode. Tror det var Frede som skrev at regn om natten er hendes ønske.
    Genialt.

    God onsdag
    Charlotte

    SvarSlet
  3. Hej Heidi

    Tillykke med de 8 år:)

    Godt nytår herfra

    SvarSlet
  4. Tænk at det er 8 år nu, tillykke med det, dejligt at du hænger på endnu, vi er jo ikke mange tilbage. Vi håber, at du bliver mere flittig i år, og at I ikke får så meget regn i det nye år. Vi har først indhentet det, vi manglede for sommeren hen i november, men nu har vi rigeligt, det er stort set ikke til at gå rundt i haven, så sumpet er det.
    Knus og godt nytår

    SvarSlet
  5. I blev vist osse forfordelt med regn i år. Vi har ikke fået nær så meget. Kun et par mm over normalen, så sidste, nej forrige, års underskud er nok ikke helt fyldt op.
    Godt nytår,
    hilsner gunvor

    SvarSlet
  6. Stort tillykke med bloggens 8 år :)

    Det er altså helt vildt, hvor meget vand I har fået. Stevns kommune, hvor jeg bor har kun fået 677 mm i løbet af hele 2019. Dog kom tørkeindekset endelig ned på 0 i løbet af november....men hvis foråret atter bliver tørt, så har vi problemer allerede fra april.

    Jeg satser dog på at 2020 bliver et år med mere ligelig fordeling af vand og sol/varme :)

    Godt nytår

    SvarSlet
  7. Godt nytår.
    Jeg har det ligesom dig - det blev ikke det helt store blogår - og vi har også fået meget vand, men nok ikke så meget som jer.
    Så i år ønsker jeg kun regn om natten, så vi kan få sol om dagen :)
    Tillykke med de 8 år på bloggen.

    SvarSlet
  8. Tillykke med de 8 år og et rigtig godt nytår.
    Med venlig hilsen
    Lene Bedstemorshave

    SvarSlet
  9. Stort tillykke med de 8 år i blogland, og rigtig godt nytår og haveår.
    Ja det vildt alt det regn vi har fået, men så snart haven bliver grøn igen, stopper regnen sikkert, så vi får tørke og må vande. Det er ikke nemt at være haveejer :-) Trods det elsker vi jo vores haver, men alle de udfordringer der kommer.

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
  10. Hold da op 8 år - tillykke. Tiden den flyver afsted. Der bliver plads til masser af haveblogning og havefryd i det nye år.
    Uhh jeg er lidt varsom med at bestille frø. Der er stadig et lager fra tidligere og frø jeg har samlet ind. God shoppe lyst.

    SvarSlet
  11. Your Affiliate Money Making Machine is waiting -

    Plus, getting it running is as simple as 1, 2, 3!

    Here's how it works...

    STEP 1. Input into the system which affiliate products the system will promote
    STEP 2. Add PUSH BUTTON TRAFFIC (it LITERALLY takes 2 minutes)
    STEP 3. See how the system explode your list and sell your affiliate products for you!

    Are you ready to make money ONLINE???

    You can test-drive the system for yourself risk free...

    SvarSlet

Det vil gøre mig glad, hvis du lægger en lille hilsen