Sider,

mandag den 28. maj 2012

Den gamle gartner

Jeg var tidligere idag oppe hos min hr. fader og udveksle de sidste sommerplanter, vi hver især har lavet. Han bor på et lille husmands sted på Thyholm. Her han går og nyder sit otium, efter mange års arbejde som først drivhusgartner og siden blomsterhandler. Det er en helt fantastisk have/legeplads, han har skabt og stadig arbejder på. Haven er fyldt med kreative ideer og skønne detaljer. Det er ikke en have som hurtigt er set, da der noget at kigge på overalt, også hvor man mindst venter det ;o) . Jeg spurgte om jeg måtte vise billeder fra haven, det måtte jeg , så her kommer stemningsbilleder fra en helt fantastisk have. God tur 




















                                   




























































Jeg håber i har nydt turen i denne skønne have, jeg fik da lige sneget et enkelt billede med ind, af den gamle gartner ;o)



Mange lidt blæsende hilsner herfra ;o)

12 kommentarer:

  1. Dejlige billeder, ser super hyggeligt ud...

    SvarSlet
  2. Hvor ser det dejligt ud og det er tydeligt at se, at din far går og hygger sig med haven. Mange tak for rundturen :-)

    SvarSlet
  3. Tak for jeres kommentarer, jeg ved han læser med ;o)

    SvarSlet
  4. Tak for kigget i din fars have, det var spændende at se. Du har ikke haveinteressen fra nogle fremmede :o)

    SvarSlet
  5. Æblet falder ikke langt fra stammen hva'? Det ser dejlig idyllisk ud :O)

    SvarSlet
  6. Tak for rundturen i den smukke og spændende have.
    Ha´ en god aften.

    SvarSlet
  7. Det ser meget hyggeligt og frodigt ud hos din far :-)

    SvarSlet
  8. Så forstår jeg bedre at du har det med hjemmefra. Flotte billeder - og en utrolig fin have. Tak for rundvisningen.

    mvh
    Eva

    SvarSlet
  9. Hold da op en lækker have, stor tak for kigget til både dig og den gamle gartner :)
    Der er virkeligt mange vidunderlige detaljer i haven. Fletter han selv pil?
    Hilsen Susanne

    SvarSlet
  10. worth a full too was Blogging. Why own you highly-developed an weekly so your viewers stay
    put busy and missing to get support for more.
    They are identical with monolithic displays
    of flowers and other decorations and are oft cloaked with over-embellished bunting.


    My web page click here

    SvarSlet
  11. Hej Heidi!
    En vacker trädgård, med mycket att uppleva.
    Ha det gott /Marika

    SvarSlet

Det vil gøre mig glad, hvis du lægger en lille hilsen