Sider,

tirsdag den 14. august 2012

Fyraftensstemning

Efter en laaaaang og vaaaarm arbejdsdag, var det skønt at komme hjem. På med de bare tæer, så ud for at gå en stille runde i haven med kamaraet og bare nyde, se det er fyraften på jysk ;o). Lidt blandede bolsjer i dejligt kølende farver, på endnu en skøn sommerdag.


Jeg har lige tjekke vejrudsigten for imorgen. Solskin og varme og jeg har fri ;o), øhh- undskyld til jer der ikke har fri.

Mange, hvor er August måned dog skøn, hilsner herfra ;o)

11 kommentarer:

  1. Godaften Heidi!Smuk-Smuk collage-dejlige farver.
    Nyd nu din fridag i det skønne vejr.
    Skal pakke til min rejs til Nice-
    glæder mig.Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det Jette, kan i ha en rigtig god ferie i Nice ;o)

      Slet
  2. Ja, bare man havde fri. Suk. Rigtig god fridag til dig og tak for skøn billedcollage.

    Det var da også nogle fine planter du fik købt på plantemarkedet. Tænk hvor meget der skal til for at opveje en hvid clematis :)

    Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja undskyld, jeg ved godt det ikke var pænt af mig, at jokke i det, men blev bare så glad da jeg så det gode vejr fortsatte i morgen med ;o)

      Slet
    2. Ingen grund til undskyldning, det er skønt med sommervejr også når man ikke har fri. Man arbejder jo trods alt ikke hele dagen :) Nyd dagen.

      Slet
  3. Smuk billedserie du igen har begået. Ja jeg har ferie nu dvs. gemalen har, så vejret er som det plejer i august, når skolen er startet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Bente, dejligt at holde ferie i dette skønne vejr, håber i rigtigt nyder det ;o)

      Slet
  4. Tak for den fine collage, det ser godt ud. Heldigt du har fridag i morgen, så må du nyde den. Man har jo lov at være heldig en gang imellem ikke :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha Lisbeth, Ja nu er alle heldigvis færdige med at afvikle ferie på arbejde, så ikke mere overarbejde og inddragelse af fridage det næste stykke tid. ;o)

      Slet
  5. Flotte bilder! Hvite blomster er så fint :-)

    SvarSlet

Det vil gøre mig glad, hvis du lægger en lille hilsen