Sider,

søndag den 28. januar 2018

Kold og blæsende weekend

En eftermiddags tur rundt for at besigtige haven, var dog hurtigt overstået. Vinden var modbydelig kold for fingre og næse. Selv om det var koldt kom lysten til at klippe ned og ordne snigende, for lige nu står haven med en skøn blanding af forfald og håb. Jeg besindede mig dog, da vinteren vist vender tilbage sidst på ugen og de skønne forårsbebuder der har stukket næsen frem, kan nok bruge al den beskyttelse de kan få.

Følg med på tur uden ord.


















Selvom jeg nærmest er gået helt i have og blog hi, er jeg så småt begyndt at kigge fremad. Alle poser med blomsterfrø er blevet kigget igennem og nye frø er stille og roligt begyndt at hoppe ned i kurve på forskellige hjemmesider. Inden længe er det atter tid til at komme ud af vinterhiet og tage det nye haveår i brug.

Mange søndagshilsner herfra :)

11 kommentarer:

  1. Hej Heidi
    Rart med en lille opdatering fra dig, heldigvis går det nu den rigtige vej, men også jeg må indrømme, at januar har været hård og laaaaang. Jeg har dog gjort, hvad jeg kunne for at blogverdenen ikke skulle gå i stå, måske får du en dag lyst til at se havens opbygning fra 2003, det er godt nok gentagelser, men i hvert fald meget haverelateret :) Du er for øvrigt længere end mig med både vintergækker og foetidus.
    Knus helt op til Struer fra Samsø.

    SvarSlet
  2. Det ser koldt, men lovende ud.

    SvarSlet
  3. Hej!

    Jag som bor mycket längre norrut med full vinter just nu blir så glad av att se det gröna som sticker upp här och där i mer sydliga trädgårdar.

    Våren kommer nog hit också så småningom men februari känns som en lång månad.

    Hälsningar

    /Gunilla

    SvarSlet
  4. Herligt du er ved at vågne fra dit vinterhi, der sker jo så meget i haven selv om vi syntes det går langsomt.
    Masser af hilsner fra Linda

    SvarSlet
  5. Olá Heidi, imagens magnificas!
    janicce.

    SvarSlet
  6. Tak for en dejlig tur rundt i din have.
    Dejligt at se alt som pibler frem i haven.

    Hilsen Bente Busk.

    SvarSlet
  7. Hvor er det skønt at se, at der er gang i din have. Dine planter er noget mere fremme end her hos os, selvom vi ikke bor ret langt fra hinanden du i Struer og jeg i Handbjerg. Jeg glæder mig sådan til at man igen kan sidde ude med et krus te eller kaffe. Jeg håber at du får en skøn havesæson. Hygge herfra

    SvarSlet
  8. Jeg er i hvert fald glad for at jeg ikke har været ude og rydde op i haven endnu, men den gang frost de lover os.
    Dejlige billeder.

    SvarSlet
  9. Dejligt at se alt som pibler frem i haven.


    สมัคร D2BET

    SvarSlet
  10. I'm interesting articles and this is my first first reading a very interesting, It's fits with the post.
    Read more
    Register Now
    24h/days
    https://fb.me/1JriRaDyPduGawe

    SvarSlet
  11. lovely you are awake from your wintertime, so much happens in the garden even though we think it's going slowly.
    Lots of greetings from Linda

    ดูหนังออนไลน์

    SvarSlet

Det vil gøre mig glad, hvis du lægger en lille hilsen