Sider,

tirsdag den 21. juli 2015

En tirsdag i juli

Den våde og grå start på dagen, er da heldigvis blevet skiftet ud med solskin og selvfølgelig en del blæst. 

En humlebi der smovser i en stjerneskærmblomst.



Det er en skøn og smuk blomst, som jeg er glad for at ha fået indført i haven.



Clarie Austin stadig med enkelte regndråber.




Den står med masser af knopper, festen er først rigtigt ved at gå i gang. Se der er stadig blomster i lupinerne her sidst i juli.




Den er altså så fin og dufter helt fantastisk.



De første floks er også sprunget ud.



Kan ikke huske navnene, men nyder bare synet.



Bænken er pt. lejet ud til selvsåede løvemund, der har fundet sig rigtigt godt til rette.




Odyssey i godt selskab med den nye Jackmanii purpurea som jeg plantede sidste efterår.



Mit blå lilla krukkebed fungerer rigtigt godt.



Jeg er superglad for sammensætningen og nyder at dække stakittet med skønhed.



Tæt på fungerer det også helt perfekt.



Til sidst denne fine margurit med regndråber og besøg.




Nu er det vist tid til at lave lidt aftensmad,


Mange tirsdags hilsner herfra ;)

4 kommentarer:

  1. Hej Heidi! Vilken fin bild på humlan och stjärnflockan. En favorit hos mig med. Många knoppar på rosen, du kommer att få njuta länge av den. Fina krukodlingar. Ha det fint! Marika

    SvarSlet
  2. Stjerneskærm er en af mine yndlings og jeg er helt vld med det første billed. Jeg kan se at dine roser er ca samme stadie som mine, stadig med en masse knopper.

    SvarSlet
  3. Hej Heidi. Det ser supergodt ud. Hvor er din stjerneskærm yndig. Jeg er helt vild med farven. Jeg har også nogle stykker, som blomstrer og er også meget glad for dem. Jeg plantede dem sidste år. Flot billede med marguritten, det ligner et postkort.

    SvarSlet
  4. Hej Heidi.Skønne billeder fra din have.Og stjerneskærm har jeg også i tre forskellige farver.
    Fint besøg på det sidste billede.
    God aften knus Jette

    SvarSlet

Det vil gøre mig glad, hvis du lægger en lille hilsen