Sider,

søndag den 10. juni 2018

YES YES det regner....

Endelig kom den længe ventede regn, det startede sidst på formiddagen og det regner stadig. Det er en stille sommerregn, der indtil videre har givet 5 mm. Forhåbentlig fortsætter det mange timer endnu, så vi kan få dækket lidt af det regnunderskud vi har. Billederne er taget de sidste dage så det bliver en blanding af sol og regn motiver.

Jeg kan da snart ikke huske, hvornår jeg sidst har taget billeder med regndråber på.



Twice in a blue moon er nu også smuk i solskin.




Storkenæb med mørkt løv.



Velduftende jasmin.



 Minerva.



 Fuglebadet er efterhånden godt kamufleret af lodden løvefod.



Pæoner, digitalis og blomstrene skvalderkål i skøn forening.





De første Høneballe valmuer er begyndt at blomstre.




Den hvide allium er så smuk.



Katost smukt dekoreret i dagens anledning.



Clarie Austin.







Odyssey.




Burgundy Ice.



Lettere kaos i det lyserøde bed hvor pileurt breder sig flittigt.





Jeg har lige kigget efter, hvornår vi sidst har regnet her og jeg måtte helt tilbage til de sidste dage i april, så som manden siger nu mangler vi kun 135 mm for at dække underskuddet :).

Så nu går det vist ikke længere......jeg må tilbage til rengøringsspand og støvsuger som er blevet fundet frem fra gemmerne. Ja det er ikke ligefrem rengøring tiden er blevet brugt på den sidste lange tid, så det til at se hvor jeg kommer til.

Mange regnvejrs hilsner herfra :)

3 kommentarer:

  1. Haha jeg har også fundet klud og spand frem i dagens højtidelige anledning. Tænk at vi får regn, vi er nu ikke nået 5 mm endnu, men det regner stadig, jeg fryder mig over synet, og skal vist også have fanget nogle regndråberoser, når jeg er færdig med klud og spand. Både sol og regn på Twice in a blue moon er pænt.
    Regnvejrsknus

    SvarSlet
  2. Hi hi tror der er mange der har fundet rengørings udstyret frem.
    Her har der regnet hele dagen. Men nået at gøre rent...... nej!

    Rigtig smuk aften
    Charlotte

    SvarSlet
  3. Dejlige billeder fra nogle skønne sommerdage og så også en med regn - det er ikke dårligt. Her har det regnet en del af eftermiddagen og jeg håber at regnen vil blive ved at sile stille ned hele natten.
    Nej, rengøringen er blevet syltet alt for længe her også, man skal jo være ude når det er dejligt vejr !

    SvarSlet

Det vil gøre mig glad, hvis du lægger en lille hilsen