Sider,

fredag den 8. maj 2015

Dejligt når motiverne står stille

Det er helt klart lettere at indfange de smukke forårsmotiver med kameaet nu hvor vinden har lagt sig, ovenpå alle de blæsende dage.

Greenland tulipanen er ny i haven, og wauw sikke en smuksak, som den står og gør sig til i den sene eftermiddags sol. 



Om farven så lige passer sammen med den fine anqelique, er jeg ikke helt sikker på. Men smuk det er den.


Den stribede græs jeg købte sidste efterår, er også fin i eftermiddags solen.



Exotic emperor er ny og helt fantastisk.



Jeg venter spændt på at disse nye liljeblomstrende pruple dream tulipaner springer ud.



Smukke bellis med store fyldte blomster, er slet ikke er til at stå for.






Planten står på terrassen og er efterhånden blevet fin stor.


På min tur rundt i haven kunne jeg helt klart se at ukrudtet har kronede dage oven på al regnen. Så skulle jeg komme til at kede mig, er der nok at kaste sig over ;)

Mange weekend hilsner herfra ;)

10 kommentarer:

  1. Så må vi håbe, det holder tørvejr, så du kan komme i gang med ukrudtet, det er ikke nemt at holde det i skak. Flot billede af dine hvide bellis. Exotic Emperor er godt nok eksotisk og flot, den kan jeg godt forstå, du er glad for. Godt du fik stille vejr, så vi kunne se nogen af dine blomster.

    SvarSlet
  2. Underbara tulpaner, jag väntar på att mina skall slå ut. Bellis gillar jag, men har inte fått den att trivas hos mig.
    Ha en skön helg!

    SvarSlet
  3. Ja, det er er smukke fotos, du viser - og også her har ukrudtet kronede dage efter regnen. Øv!

    SvarSlet
  4. Exotic Emperor er der flere der har vist. Den er smuk. Mine Greenland tulipaner er også sprunget ud. De er så elegante. Bellis skal man have hvert år.

    SvarSlet
  5. Hej Heidi.Ja !!! det er irriterende når det blæser så meget at man ikke kan tage nogle ordentlige billeder.
    Men skønne er da dem du viser i dag.Smukke tulipaner.................er også blevet glad for lilje tulipanerne.Den stribede græs har jeg også...................og den har bredt sig godt i bedet.
    Så den må jeg vist holde øje med.
    Og de dejlige bellis er da slet ikke til at undvære.
    Rigtig god weekend knus Jette

    SvarSlet
  6. Sikke mange dejlige tulipaner og de små hvide bellis er også så skønne.
    Super skarpe billeder du har taget.
    Hilsen Bente

    SvarSlet
  7. Fint med de forskellige tulipaner :-)
    Her får jeg heller ikke holdt ukrudtet så langt nede, som jeg kunne ønske, men det frister ikke så meget at gå derude i halvkoldt blæsende vejr efter en lang dag på arbejde. Jeg håber vi snart får lidt lunere dage og aftener uden for meget vind. Kan se på mine planter, at de er noget tilbage i år i forhold til sidste år - de trænger til varme

    SvarSlet
  8. Greenland er en rigtig smuksak - jeg har også fået den i haven for første gang, men mine er ikke sprunget helt ud endnu.
    Smukke billeder allesammen :)

    SvarSlet
  9. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

    SvarSlet

Det vil gøre mig glad, hvis du lægger en lille hilsen