Sider,

mandag den 25. juni 2012

Overspringshandling

Solen skinner og det er skønt vejr, selv om jeg har travlt med at hakke og snitte og lave diverse forberedelser til studenterfesten i morgen. Ja så måtte jeg gribe kameraet og fange lidt blomster i solskin. Jeg blev på terrassen og tog billeder, så jeg hurtigt kan komme ind og arbejde. Så her er en lille solskins collage. jeg håber at solen også  skinner hos jer idag ;o) .Nå ikke flere overspringshandlinger tilbage til arbejde.


Mange solskins hilsner herfra ;o)

26 kommentarer:

  1. hej med dig!smuk collage du har lavet-øver mig stadig på at få lavet sådan en.god arbejdslyst med al forberedelsen til i morgen.knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha. Jeg bruger Picasas billedprogram, der er det superlet ;o)og nu er det fyraften.

      Slet
  2. Smuk collage.
    Tak for kigget.
    God arbejdslyst med at gøre klar til festen i morgen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal for det. Nu mangler vi, kun det der kan gøres i morgen ;o)

      Slet
  3. Du har godt nok meget smukt at kigge på fra terrassen.
    Rigtig god arbejdslyst og tillykke med sønnen imorgen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Med syv meter altankasser og masser af krukker, så er der lidt forskelligt at nyde på terrassen ;o) Tak for lykønskningen, men vi venter lige to år med sønnen, i morgen fejrer vi vores datter ;O)

      Slet
  4. Håber I får en dejlig dag i morgen, får selv en studen i huset i morgen.
    Dejlige billeder....

    SvarSlet
    Svar
    1. Stort tillykke til dig også, det er vores første student så det bliver spændene ;o)

      Slet
  5. Nej solen har desværre ikke skinnet her i dag. Men hvor er det livsbekræftende at se dine dejlige billeder, og tænke på at de er taget i dag - det er ikke til at forstå når man selv bor i en "flodbølge".
    God Aften.
    Have hilsen
    Anita

    SvarSlet
    Svar
    1. I morgen sender jeg lidt solskin i din retning ;o) De har nemlig også lovet godt vejr her igen ;o)

      Slet
  6. Hej. Flot collage. Her har solen heller ikke skinnet, men der var tørvejr indtil først på eftermiddagen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det. Tørvejr er da altid bedre end regn, men sommeren må da snart komme ;o)

      Slet
  7. Skøn og smuk blomsterpotpori og tillykke med studenten:-) krydser fingre for fint vejr i morgen!
    Sommerhilsner
    Rose

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha. De lover godt vejr imorgen, så vi krydser fingre ;o)

      Slet
  8. Smuk collage og dejlig overspringshandling.
    Pøj, pøj med i morgen. I må få lidt pause mellem alle de byger.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er let at falde til ovespringshandlinger når solen skinner, og de har lovet sol igen imorgen ;o)

      Slet
  9. Tak for overspringshandlingen, det var smukke billeder, du nåede at tage.
    Her har solen også skinnet mellem bygerne, men i aften er det koldt og blæsende.
    God fest i morgen og tillykke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har jo faktisk også ferie denne uge, så det kan jo ikke være arbejde det hele :o). Her blæser det også en del nu, men solen skulle atter vende tilbage i morgen. Tak for lykønskningen ;o)

      Slet
  10. Tillykke med studenten i morgen og god fest. Flotte hvide blomster i din collage - lige til at matche den hvide hue :)

    Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det, ja der skal bare lige drysses med lidt rødt, så er den hjemme ;o)

      Slet
  11. Så er det åbenbart os ovre østpå's tur til at få væde og ruskevejr! Det har virkelig regnet i lårtykke stråler i dag -
    har været rund og tilte potter flere gange, så mine stakkel pelargonier ikke drukner væk.
    I morgen skulle det dog lette og da flere af jer bloggere har studenter-kalas, håber jeg for jer at vejret vil holde
    tørt i det mindste -(ja og for de stakkels studenter, som sidder på en hestevogn-lastbil-eller andet koldt højt oppe)
    Sol sol kom nu frem... dejlige billeder af solskin på din blog!

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber at solen også er kommet hos dig nu, her er det dejligt solskin ;o)

      Slet
  12. Dejlig collage!
    Tillykke med studenten!
    ;O)

    SvarSlet
  13. Anna-Karin Larsson26. juni 2012 kl. 10.47

    Lycka till med Studentfesten.Hälsa dottern!

    Anna-Karin

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anna-Karin, jeg har hilst og skulle hilse igen, tror måske min far sender billeder til dig ;o)

      Slet

Det vil gøre mig glad, hvis du lægger en lille hilsen